Utolsó kommentek

  • GYÖNGYÖS: Kedves Ellie! Most volt pár napja egy ugyan ilyen ,műtétem. Szeretném veled felvenni a kapcsolatot mert kérdéseim lennének. Üdvözlettel: Gyöngyyös (2017.05.14. 21:20) Aneszteziológia konzílium
  • Klaudia Mácsodi: Kedves Ellie! Előző héten elolvastam vagy 5 ször ezt a részt a blogodban.(nem azért mert elsőre nem értettem,csak azért hogy részletesen odafigyeljek mindenre).engem hétfőn műtöttek ...sok mindent m... (2013.06.12. 12:04) Műtét, ami nem volt olyan vészes
  • Tamko: nahát, saját eredeti blogod is van? (2012.10.21. 17:22) Váratlan fordulat
  • Ellie Arroway: Szia Popi, drukkolok neked :) nem lesz, mert visszamentem a saját eredeti blogomra, ha írsz egy emailt, megmondom, mi az :)) dreleanorarroway@gmail.com (2012.10.18. 19:11) Váratlan fordulat
  • Popi75: Csak érdeklődni szeretnék, hogy lesz.e blog a hányós részről? :) (2012.10.17. 10:59) Váratlan fordulat
  • Utolsó 20

Végre elértünk a jelenhez

2012.02.19. 17:47 - Ellie Arroway

Címkék: stimuláció időzítés clostylbegyt

Február elején elmentem tehát az ultrahangra a ciklusom 5. napján. Nem volt kínos, addigra már nem volt olyan erős a vérzésem, ezekről a nőgyógyászokról meg messziről lerí, hogy húsz éve napi negyven hüvelyi ultrahangot csinálnak ciklus 5. napján lévő nőknek, és amúgy se rebben szemük se egy kis vértől. Itt megmondta a doki, hogy erre azért volt szükség, hogy kiderüljön, nincs-e petefészek cisztám (mondom, előbb-utóbb mindent elmondanak), és mivel nincs, ezért szedjek Clostilbegytet öt napig, mától kezdve, azaz a ciklus 5.-10. napjáig, stimulálandó a peteérést. Felmerül a kérdés persze, hogy miért kell stimulálni, amikor amúgy is van, de én ilyen kérdéseket már nem teszek fel, hanem csinálom, amit mondanak és kész. Egyébként azért, mert így több is megérhet egyszerre és nagyobb az esélye, hogy valamelyiket megtalálja egy spermium.A Clostilbegyt az ikerterhesség esélyét is növeli épp emiatt, nekem azonban nincs kifogásom kétpetéjű ikrek ellen. (Az egypetéjűek azért egy kicsit furák, meg mindig versengenek, meg lenne köztük ilyen nagyonfura közös kötelék, amiből engem kihagynak, de a kétpetéjűekkel nincs problémám.)

Szedtem 5 napig a szert. Olvastam itt-ott, hogy ezektől az ember meghízik meg pattanásos lesz meg idegbeteg lesz, én nem híztam, nem lett semmi változás a bőrömön, egyáltalán semmi mellékhatást nem éreztem, nem voltam idegbetegebb, mint az előtte lévő héten vagy az azelőttin. De lehet, hogy ez csak plafoneffektus, és már amúgy is annyira idegbeteg voltam munkahelyi problémákból kifolyólag, hogy azt már a gyógyszer sem volt képes fokozni.

A 12. napon, ez egy hétfő volt, kellett visszamenni újabb hüvelyi UH-ra, itt megnézte a doki a petefészkeimet, és azt mondta, mindkettőben van 1-1 szép tüsző, tehát szeretkezzünk ma meg holnapután, és holnap reggel meg adassam be magamnak a háziorvossal a tüszőrepesztő injekciót, erről írt egy receptet. Ez így kicsit hirtelen volt, mert totál át kellett szervezni mindent, lemondani az esti programot (nehogy mire hazaérek, a férjem elálmosodjon vagy valami), felhívni a háziorvost, hogy hogy működik ez, és a szerda volt a legneccesebb, mert akkor a férjem ügyeletes volt, és csak nem mehetek be este a munkahelyére egy kis etyepetyére, úgyhogy szerdán fel kellett húznunk az órát reggel fél hatra és úgy gyereket csinálni. Hát... ki lehet bírni, de azért én nem reggel hatkor vagyok a legjobb formában.

A háziorvossal nem is kellett találkozni, az asszisztensnője reggel korán soron kívül zökkenőmentesen beadta a szurit. Csodálkoztam, mert eddig mindig csak olyanokat hallottam sorstársaktól meg fórumokon, hogy az ember magának adhatja be a szurikat, de ez nem olyan volt, hanem izomba adandó, amit nem tudsz beadni magadnak.

Valamivel könnyebb lett volna ez az egész, ha a meddőségi centrumban már egy pár héttel korábban elmondják, hogy mi fog történni, és akkor azt a pár napot lazábbra szervezzük, vagy legalábbis ügyelet-mentesre, dehát mindegy, így is oké volt. Meg akkor utánanéztem volna, milyen beágyazódást segítő módszerek vannak, ha egyáltalán. Ja, tudom, barátcserje, mondjuk azt még nem próbáltam, lehet, be kéne szerezni.

Na, szóval mindez pár napja történt, úgyhogy most izguljunk, hogy terhes vagyok-e kétpetéjű ikrekkel, akik közül egy fiú, egy lány, de mondjuk egy gyereknek is örülnék ugyanúgy. Március elején fog kiderülni. Mondjuk van egy csomó nő, aki állítólag érzi, amikor teherbe esik, én nem érzek semmi furát, de nem is hiszem, hogy fogok, én nem vagyok annyira spirituális.

A bejegyzés trackback címe:

https://gyereketakarok.blog.hu/api/trackback/id/tr474135309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tamko · http://altatnietetni.blogspot.com/ 2012.02.19. 19:50:22

Szia Ellie!
Na, akkor megvan a válasz az avivás kérdésemre :))
NAGYON drukkolok! Hát ez nagyon izgi!
Nekem egyébként kicsit máshogy volt. Nem kaptam tüszőérlelő gyógyszert viszont a tüszőrepesztő injekció után nem otthon kellett akcióznunk, hanem inszemináltak a kórházban.
És hogy érzed magad? Hogy bírod a várakozást? Nekem ezek a napok mindig rémesek. Remélem, Te más fából vagy faragva. :)))
Tamko

Ellie Arroway 2012.02.19. 21:34:44

@Tamko: Szerintem az azért volt, mert az én férjemnek jó a spermaszáma, és olyankor még tesznek pár próbát az inszem előtt, hátha maguktól is odatalálnak, ha meg nincs olyan sok, akkor egyből inkább felteszik őket, hogy ne kelljen annyit úszni.

Hát őszintén szólva próbálom nem beleélni magam, mivel az adott hét volt kb a legstresszesebb hét a munkahelyemen az utóbbi pár évben, és a stressz nem kedvez a beágyazódásnak (termelődik valami anyag, ami rontja, még régebben olvastam valahol). Úgyhogy ha megmaradnak, akkor ezek igen stramm gyerekek lesznek :)) de ha nem, akkor nagyon nem fogok csodálkozni, viszont a jövő hónapban a megfelelő hetet igyekszem már most nagyon lazára tervezni munka szempontjából, pár szabadnappal, hogy ha most nem jön össze, akkor több legyen az esély.

Én igazából nem érzem magam rosszul, inkább örömmel reménykedek. Csak olyanokon szoktam bizonytalankodni, hogy ha mondjuk fáj a fejem, bevegyek-e gyógyszert, vagy ne, mert hátha terhes vagyok, vagy ha elmegyünk valahova, akkor hány pohár bort igyak :)


süti beállítások módosítása