Utolsó kommentek

  • GYÖNGYÖS: Kedves Ellie! Most volt pár napja egy ugyan ilyen ,műtétem. Szeretném veled felvenni a kapcsolatot mert kérdéseim lennének. Üdvözlettel: Gyöngyyös (2017.05.14. 21:20) Aneszteziológia konzílium
  • Klaudia Mácsodi: Kedves Ellie! Előző héten elolvastam vagy 5 ször ezt a részt a blogodban.(nem azért mert elsőre nem értettem,csak azért hogy részletesen odafigyeljek mindenre).engem hétfőn műtöttek ...sok mindent m... (2013.06.12. 12:04) Műtét, ami nem volt olyan vészes
  • Tamko: nahát, saját eredeti blogod is van? (2012.10.21. 17:22) Váratlan fordulat
  • Ellie Arroway: Szia Popi, drukkolok neked :) nem lesz, mert visszamentem a saját eredeti blogomra, ha írsz egy emailt, megmondom, mi az :)) dreleanorarroway@gmail.com (2012.10.18. 19:11) Váratlan fordulat
  • Popi75: Csak érdeklődni szeretnék, hogy lesz.e blog a hányós részről? :) (2012.10.17. 10:59) Váratlan fordulat
  • Utolsó 20

Első stimulált hónap vége

2012.02.27. 12:00 - Ellie Arroway

Címkék: stimuláció időzítés meddőségi szakrendelés

Nos, nem vagyok terhes, mondjuk erre számítottam, de attól még meglepően szomorú vagyok. Most ez lesz mostantól minden hónapban, 28 naponta szomorkodás? Nemár, jaj. Jó hír, hogy teljesen magamtól voltam szép a múlt héten.

Az kicsit ijesztő nekem, hogy 3 nappal előbb jött meg a mensesem a normál időpontjánál, ami 20 éve 28 nap, biztos a hormonstimuláció miatt, és akkor 1. most majd 25 napos ciklusaim lesznek innentől? Nemár, valamint 2. tök jól beterveztem, hogy a következő ciklusom 12. napjától már nyugi legyen a munkahelyemen, erre ha most előbbre kerülünk 3 napot, akkor megint dől az egész, ráadásul két napot külföldre is utazom, amit direkt úgy választottam ki, hogy még a ciklus közepe előtt legyen, de most az is lehet, hogy belenyúlik, arghhh. Mások ezt hogy csinálják, ennek a logisztikáját? Mert persze, el lehet jönni a munkahelyemről 3 nap szabira, ha az ember előre szól, és akkor van idő ultrahangra meg vérévételre meg a tüszőrepesztő injekcióra meg az "otthoni együttlétre" (ezt a szakkifejezést tanultam a múltkor, egy, a folyosón várakozó párról mondta az egyik nővér a másiknak, hogy ők otthoniegyüttlétesek). Ez eddig rendben van. De ha nem tudom előre kiszámolni, melyik lesz az a 3 nap, mert nem pontos a ciklusom? Akkor hogyan?

Tudom, menjek el fél év fizetés nélküli szabira, akkor tuti teherbe esnék, de miből vennénk pelenkát.

A bejegyzés trackback címe:

https://gyereketakarok.blog.hu/api/trackback/id/tr944214144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása