Utolsó kommentek

  • GYÖNGYÖS: Kedves Ellie! Most volt pár napja egy ugyan ilyen ,műtétem. Szeretném veled felvenni a kapcsolatot mert kérdéseim lennének. Üdvözlettel: Gyöngyyös (2017.05.14. 21:20) Aneszteziológia konzílium
  • Klaudia Mácsodi: Kedves Ellie! Előző héten elolvastam vagy 5 ször ezt a részt a blogodban.(nem azért mert elsőre nem értettem,csak azért hogy részletesen odafigyeljek mindenre).engem hétfőn műtöttek ...sok mindent m... (2013.06.12. 12:04) Műtét, ami nem volt olyan vészes
  • Tamko: nahát, saját eredeti blogod is van? (2012.10.21. 17:22) Váratlan fordulat
  • Ellie Arroway: Szia Popi, drukkolok neked :) nem lesz, mert visszamentem a saját eredeti blogomra, ha írsz egy emailt, megmondom, mi az :)) dreleanorarroway@gmail.com (2012.10.18. 19:11) Váratlan fordulat
  • Popi75: Csak érdeklődni szeretnék, hogy lesz.e blog a hányós részről? :) (2012.10.17. 10:59) Váratlan fordulat
  • Utolsó 20

Harmadik stimulált hónap lesz

2012.03.27. 17:58 - Ellie Arroway

Címkék: stimuláció meddőségi szakrendelés petevezeték átjárhatóság

Hát, nem lettem terhes, pedig most reménykedtem, mert pihentem is, nyugisabb időszak volt, ettem ananászt, ittam palástfüvet... szomorú vagyok. Pár napja már sejtettem, mert a szokásos PMS-es tüneteim voltak (mellfeszülés, lábdagadás, idegbetegség), de egyes források szerint a terhességnek is lehetnek pont ugyanezek a tünetei. De nem lettek. Úgyhogy felhívtam az ambulanciát, most a kedves asszisztensnő vette fel, péntekre kaptam új időpontot a hónap eleji ultrahangra. Elvileg még egy pár ilyen stimulált otthoni együttlétes hónap van (az nem teljesen világos, mennyi), és aztán ha azzal nem jön össze, akkor jön az inszemináció, és előtte valamikor petevezeték-átjárhatósági vizsgálat. Kicsit furcsa, hogy a petevezeték átjárhatósági vizsgálatot nem a stimulált ciklusok előtt csinálják, de itt ez a normális. Azt mondják, hogy azért, mert az átjárhatósági vizsgálat vagy műtétes, vagy röntgenes, mind a kettőnek van hátránya, kockázata, mellékhatása, és amíg nem muszáj, addig minek. Csakhogy közben kiderült, hogy ultrahangos is van, ami cseppet sem megterhelő a szervezetnek, de az meg nem elég megbízható szerintük. Az ilyen magán meddőségi klinikákon hallomásom szerint az ultrahangosat csinálják, itt az állami egészségügyben meg többnyire a röntgeneset, mert azon tutira látszik. Csak hát, sugárterheléssel jár. Na, mindegy, egyelőre maradjunk abban, hogy már jövő hónapban terhes leszek, és el sem jutunk az ilyen vizsgálatokig.

A bejegyzés trackback címe:

https://gyereketakarok.blog.hu/api/trackback/id/tr144344082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tamko · http://altatnietetni.blogspot.com/ 2012.03.27. 22:49:40

Jaaaj, sajnálom :((

nekem röntgennel csinálták az átláthatóságit, a ciklus 1. felében, így a második felében nem volt veszélyes az esetleges embrióra.


süti beállítások módosítása