Utolsó kommentek

  • GYÖNGYÖS: Kedves Ellie! Most volt pár napja egy ugyan ilyen ,műtétem. Szeretném veled felvenni a kapcsolatot mert kérdéseim lennének. Üdvözlettel: Gyöngyyös (2017.05.14. 21:20) Aneszteziológia konzílium
  • Klaudia Mácsodi: Kedves Ellie! Előző héten elolvastam vagy 5 ször ezt a részt a blogodban.(nem azért mert elsőre nem értettem,csak azért hogy részletesen odafigyeljek mindenre).engem hétfőn műtöttek ...sok mindent m... (2013.06.12. 12:04) Műtét, ami nem volt olyan vészes
  • Tamko: nahát, saját eredeti blogod is van? (2012.10.21. 17:22) Váratlan fordulat
  • Ellie Arroway: Szia Popi, drukkolok neked :) nem lesz, mert visszamentem a saját eredeti blogomra, ha írsz egy emailt, megmondom, mi az :)) dreleanorarroway@gmail.com (2012.10.18. 19:11) Váratlan fordulat
  • Popi75: Csak érdeklődni szeretnék, hogy lesz.e blog a hányós részről? :) (2012.10.17. 10:59) Váratlan fordulat
  • Utolsó 20

A nyilvánosságról

2012.04.01. 17:15 - Ellie Arroway

Címkék: bloggerlét

Ja és azt elfelejtettem írni, hogy a múltkor összefutottam egy kolléganőmmel az orvosnál, volt is nagy "hát te mit csinálsz itt?"-ezés. Én egyből megmondtam, hogy otthoni együttlétes stimulált ciklusokban utazom, úgyhogy erre ő is elmesélte az endometriózisát. Mondjuk szerintem eddig is mindenki tudta a munkahelyemen, hogy ide járok, meg még azt is, hogy hányadik ciklusnapon vagyok és mennyi a prolaktin szintem, mivel elképesztően pletykás banda. És ha nincs rólad elég infó, akkor kitalálják maguk, és az általában rosszabb, úgyhogy nagyon nem titkolóztam. A legelején, mondjuk egy éve még volt bennem valami ilyesmi, hogy szégyellem, hogy egy meddő nő vagyok és nehogy megtudják, de aztán amikor elkezdtünk járni ide az ambulanciára, sorban kiderült, hogy ja, a fél ismeretségi körömnek valamilyen félig vagy egészen mesterséges úton lett gyereke. Meg olvastam egy pár blogot is a témában, és azok is segítettek, hogy rájöjjek, hogy ez olyannyira nem ciki, hogy emberek blogot írnak róla, úgyhogy részben ezért is határoztam el, hogy én is fogok. Persze, magamnak is, de a sok neten keresgélő nőnek is, akik még ott tartanak, hogy titkolni kellene.

Persze, csak a szám jár, nem árultam el senkinek ezt a blogot, csak a férjemnek, és neki is csak azért, hogy ha véletlenül megtalálja, ne utólag kelljen mentegetőznöm.

A bejegyzés trackback címe:

https://gyereketakarok.blog.hu/api/trackback/id/tr704354211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása