Utolsó kommentek

  • GYÖNGYÖS: Kedves Ellie! Most volt pár napja egy ugyan ilyen ,műtétem. Szeretném veled felvenni a kapcsolatot mert kérdéseim lennének. Üdvözlettel: Gyöngyyös (2017.05.14. 21:20) Aneszteziológia konzílium
  • Klaudia Mácsodi: Kedves Ellie! Előző héten elolvastam vagy 5 ször ezt a részt a blogodban.(nem azért mert elsőre nem értettem,csak azért hogy részletesen odafigyeljek mindenre).engem hétfőn műtöttek ...sok mindent m... (2013.06.12. 12:04) Műtét, ami nem volt olyan vészes
  • Tamko: nahát, saját eredeti blogod is van? (2012.10.21. 17:22) Váratlan fordulat
  • Ellie Arroway: Szia Popi, drukkolok neked :) nem lesz, mert visszamentem a saját eredeti blogomra, ha írsz egy emailt, megmondom, mi az :)) dreleanorarroway@gmail.com (2012.10.18. 19:11) Váratlan fordulat
  • Popi75: Csak érdeklődni szeretnék, hogy lesz.e blog a hányós részről? :) (2012.10.17. 10:59) Váratlan fordulat
  • Utolsó 20

Most már biztos, hogy a google-t csak nők használják

2012.04.01. 18:00 - Ellie Arroway

Címkék: bloggerlét

A bejegyzés trackback címe:

https://gyereketakarok.blog.hu/api/trackback/id/tr464354325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tamko · http://altatnietetni.blogspot.com/ 2012.04.01. 21:36:09

ISTENI!!!

Kipróbáltam, franciául is működik!
1) Miért nem esem teherbe (a kérdés univerzális)
2) Miért nem fogyok (örök harc)
3) Miért nincsenek barátaim (ez tök szomorú)
4) Miért nem hízok (nocsak)

de Ellie, mit akartál keresni eredetileg?? :)))

Ellie Arroway 2012.04.01. 21:57:09

Valamit a Schmitt Pálról akartam, és akkor kiadott mindenféle tippeket, és mivel szeretek ezzel játszani, akkor először megnéztem, mi jön ki ha azt kezded el beírni, hogy Schmitt Pál..., és aztán pedig eszembe jutott, hogy egyszer régen azon röhögtünk, hogy beírtuk, hogy "miért nem sikerül" és arra mindenféle vicces dolgokat adott ki, és gondoltam, megnézem, most mi jön, de csak a miért nem-ig jutottam.

Nagyon ráérek, igen :))


süti beállítások módosítása