Utolsó kommentek

  • GYÖNGYÖS: Kedves Ellie! Most volt pár napja egy ugyan ilyen ,műtétem. Szeretném veled felvenni a kapcsolatot mert kérdéseim lennének. Üdvözlettel: Gyöngyyös (2017.05.14. 21:20) Aneszteziológia konzílium
  • Klaudia Mácsodi: Kedves Ellie! Előző héten elolvastam vagy 5 ször ezt a részt a blogodban.(nem azért mert elsőre nem értettem,csak azért hogy részletesen odafigyeljek mindenre).engem hétfőn műtöttek ...sok mindent m... (2013.06.12. 12:04) Műtét, ami nem volt olyan vészes
  • Tamko: nahát, saját eredeti blogod is van? (2012.10.21. 17:22) Váratlan fordulat
  • Ellie Arroway: Szia Popi, drukkolok neked :) nem lesz, mert visszamentem a saját eredeti blogomra, ha írsz egy emailt, megmondom, mi az :)) dreleanorarroway@gmail.com (2012.10.18. 19:11) Váratlan fordulat
  • Popi75: Csak érdeklődni szeretnék, hogy lesz.e blog a hányós részről? :) (2012.10.17. 10:59) Váratlan fordulat
  • Utolsó 20

Boszorkányság

2012.07.01. 19:22 - Ellie Arroway

Címkék: ezotéria étkezés gyógytea

Ja, és még az is volt, még a műtét előtt, hogy összevesztem a férjemmel a sámánon. A férjem egy racionális ember és hithű ateista. Én is egy racionális ember vagyok, és babonás. Igen, ez a kettő megfér együtt. A férjem szerint a sámánok, homeopaták, kineziológusok és javasasszonyok mind csalók és csak a pénzedet akarják. Hát ezen összevesztünk, vagyis hogy ő nem csak hogy nem jön el velem a sámánhoz, hanem még örökre csalódik is bennem, ha én elmegyek. Amúgy nem egy konkrét sámánról van szó, nincs időpontunk vagy valami, hanem csak aznap este a barátaink arról beszélgettek, hogy valami csaj elment valami faluban valami sámánhoz és mindjárt teherbe is esett (nem a sámántól, a férjétől).

Úgyhogy elmondom a hitrendszeremet. Semmiféle következetességet ne várjunk.

Nyugati orvoslás úgy általában: jöhet, szerintem néha hajlamosak ágyúval menni verébre, de amúgy feltétlen híve vagyok.
Tudományos eredmények: némi óvatossággal, jöhet.
Azok a tudományos eredmények, amik szerint a táplálkozás befolyásolja a betegségeket és a teherbeesést: komoly óvatossággal, jöhet. Alapvetően azt hiszem, a táplálkozás sok mindent befolyásol, de a diétaguruktól és a paleósoktól idegbajt kapok és sarlatánoknak tartom őket. Mindamellett eszem a fagyit és az ananászt.
Gyógyteák: mittudomén, baj nem lehet belőle.
Az, hogy minden nő inzulinrezisztens és amiatt meddő: semennyire nem hiszek benne, szerintem divathullám, de mutassatok pár metaanalízist, meggyőzhető vagyok.
Endometriózis: igen.
Az, hogy a férfi meg a nő immunológiai összeférhetetlensége miatt nincs fogamzás és erre interferont kell adni: hát, gyanús.
Aviva-torna: alapvetően hiszek a tornákban, mozgásban, így némi fenntartásokkal ebben is (vagyis nem hiszem, hogy csodatévő lenne, de valamire hátha jó).
Homeopátia: sarlatánok. Sajnálom, ha valakinek ezzel megsértem a hitrendszerét, de ez van, én ezt gondolom.
Kineziológia: sarlatánok, szintén, én kérek elnézést.
Biorezonancia: a legundorítóbb csaló sarlatán társaság, ideges leszek, ha rájuk gondolok, undorító.
Jónás-naptár: nyilván egy baromság, de semmi mást nem igényel, mint egy adott napon szeretkezni kell, szóval nem haragszom rájuk.
12 jegyes horoszkóp: babonaság.
Kínai horoszkóp: babonaság, de hiszek benne.
Ingás ember, csakranyitogató ember: csalók, a pénzedet akarják.
Sámán: babonaság, de a szimpatikus fajta és simán el fogok menni egyhez, ha arra kerül a sor.
Az a templom Bhutanban, ahol ha megáld a buddhista, akkor teherbe esel: simán hiszek a szuggesztiókban, ha elég meggyőzően áld meg és nincs szervi bajom, jöhet.
Beültetnek valami cérnát és attól teherbe esel: nem hinném.
Maja naptár: nem.
Ji King: igen.
Színterápia: nem.
Családállítás: nem.
Pszichoterápiák úgy általában: igen.
Pszichodráma: nem. Bocs.
Belső gyermek-oldás: nem.
Akupunktúra: hinnem kéne benne, mert van pár vizsgálat, ami alátámasztja, de sajnos nem szimpi.
Gyulai termálfürdő: nem.
Anyám jósnője, aki szerint 2013-ban lesz unokája: szívesen hinnék benne, de kicsit gyanús, hogy tavaly még 2012-t mondott.

Most így elsőre ennyi jut eszembe. 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyereketakarok.blog.hu/api/trackback/id/tr454622603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tamko · http://altatnietetni.blogspot.com/ 2012.07.01. 20:20:19

Kb. én is így gondolkodom. Kivéve a kínai horoszkópokat (nem hiszek bennük, sőt semmilyen horoszkópban sem) és az akupunktúrát (itt téríti a biztosító, szóval valami alapja csak lehet). Meg az IR-t is ki fogom vizsgálni, pedig engem is idegesít ez a divathullám. De a sámánügyben a férjeddel értek együtt... egyébként mennyibe kerül?

Amúgy pedig hiába racionális az ember, néha elkapja valami őrület... képzeld, ma egy templomban voltunk (TURISZTIKAI célból) és basszus majdnem meggyújtottam egy gyertyát valami szenttnél...! Én, az ateista...!! :)

Ellie Arroway 2012.07.01. 20:41:43

@Tamko: fogalmam sincs, nem néztünk ki egy konkrét sámánt :) de a főnökömnek van vmi barátnője, aki sámán, de amúgy vmi nemzetközi jogász a csaj, ez csak a hobbija, van sámándobja is és azzal dobol. Hát most mit csináljak, nekem ez tetszik.


süti beállítások módosítása