Utolsó kommentek

  • GYÖNGYÖS: Kedves Ellie! Most volt pár napja egy ugyan ilyen ,műtétem. Szeretném veled felvenni a kapcsolatot mert kérdéseim lennének. Üdvözlettel: Gyöngyyös (2017.05.14. 21:20) Aneszteziológia konzílium
  • Klaudia Mácsodi: Kedves Ellie! Előző héten elolvastam vagy 5 ször ezt a részt a blogodban.(nem azért mert elsőre nem értettem,csak azért hogy részletesen odafigyeljek mindenre).engem hétfőn műtöttek ...sok mindent m... (2013.06.12. 12:04) Műtét, ami nem volt olyan vészes
  • Tamko: nahát, saját eredeti blogod is van? (2012.10.21. 17:22) Váratlan fordulat
  • Ellie Arroway: Szia Popi, drukkolok neked :) nem lesz, mert visszamentem a saját eredeti blogomra, ha írsz egy emailt, megmondom, mi az :)) dreleanorarroway@gmail.com (2012.10.18. 19:11) Váratlan fordulat
  • Popi75: Csak érdeklődni szeretnék, hogy lesz.e blog a hányós részről? :) (2012.10.17. 10:59) Váratlan fordulat
  • Utolsó 20

Szünet

2012.04.27. 20:10 - Ellie Arroway

Címkék: ciszta laparoszkópia meddőségi szakrendelés petevezeték átjárhatóság

Nem lettem terhes most se, úgyhogy felhívtam őket ciklus-elejei időpontért. Annyira nehéz volt találni, hogy már majdnem feladtuk. Mondjuk, az asszisztensnőnek két javaslata volt erre a hétre: csütörtök dél és 13.00 között, valamint péntek 9 és 10 között. Én meg bármikor ráértem volna, kivéve akkor. Azt mondta, hát akkor max kimarad ez a ciklus. Na mondom, még mit nem!!! Úgyhogy minden követ megmozgattam a munkahelyemen, szívességeket kértem, átszerveztem, és így eljutottam péntek 9 és 10 között. (Persze, fél 11-kor kerültem sorra, de kivételesen elnézést kértek ezért.)

Az UH-n azonban kiderült, hogy van egy cisztám. Az nem baj, follikuláris cisztája minden nőnek van évente 3-4ciklusban, ezt mondta a doki, viszont akko rnem stimulálhatnak ebben a hónapban, tehát mégiscsak kimarad ez a ciklus. Én meg iszonyúan örülök. Bevallom ugyanis, hogy amikor az asszisztensnő felvetette, az ördögtől való dolognak tartottam kihagyni egy ciklust, de aztán hirtelen rájöttem, hogy valójában vágyom rá, vágyom egy kis szünetre. A Clostilbegyt szedésekor mindig fáradt és szomorú vagyok (nem tudom, hogy attól van-e, vagy csak pont olyankor hajszolnak túl), és utálok injekciót beadni magamnak. Persze, magunktól még próbálkozhatunk, úgyhogy most lesz egy olyan hónap, amikor nem percre pontosan, csak körülbelülre lesz meg, hogy mikorra kell tervezni az otthoni együttlétet, sokat fogok sportolni, sok fagyit eszem, újrakezdem az Aviva-tornát. és lazítok. Klassz.

Utána viszont petevezeték-átjárhatósági vizsgálatra kell menni, amit elmagyarázott az orvos, hogyan működik (komolyan, magától elmagyarázta, meg sem kellett kérdeznem, pedig ugyanolyan fejetlenség volt és sokan vártak rá, mint mindig). Tehát van a röntgenes, ami fáj, röntgennel sugaraznak, de járóbetegként történik, viszont ha találnak valamit, nem tudják egyből meg is oldani, hanem akkor laparoszkópiás műtét jön. És van a laparoszkópia, ami az, hogy kis lyukat fúrnak a hasadon és azon benyúlnak egy kis kamerával és áttekintik, mi a helyzet, ehhez be kell feküdni három napra, és elaltatnak, és egyáltalán, ez egy műtét, viszont egyből meg is tudják oldani a kisebb összenövéseket vagy endometriózist. Van is egy orvos, aki csinál ilyet, megkaptam az ő telefonszámát kis cetlin, hogy hívjam fel és egyeztessek vele. Állítólag ha csütörtökön csinálják, hétfőn már dolgozhatok. Mondjuk, én nem annyira dolgozni akarok, mint inkább biciklizni meg napozni, ezt nem kérdeztem most meg, hány nap után lehet, de majd mindjárt utánanézek az interneten.

A laparoszkópiát mindig ciklus elején csinálják, és ebben a ciklusban már nem fér bele, úgyhogy ha most spontán nem esem teherbe, akkor jövő hónap elején lesz esedékes.

Kicsit félek persze, még sose altattak el és nem is nagyon operálgattak, deviszont két embert is ismerek, aki ilyen műtét után lett spontán terhes, szóval reméljük, velem is ez fog történni.

A bejegyzés trackback címe:

https://gyereketakarok.blog.hu/api/trackback/id/tr704477062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tamko · http://altatnietetni.blogspot.com/ 2012.05.30. 21:34:14

Szia Ellie, hogy vagy? Megvolt a laparoszkópia?
Tamko

Ellie Arroway 2012.05.31. 09:36:42

Szia,
á, ugyan, nem mennek itt olyan gyorsan a dolgok :)


süti beállítások módosítása