Utolsó kommentek

  • GYÖNGYÖS: Kedves Ellie! Most volt pár napja egy ugyan ilyen ,műtétem. Szeretném veled felvenni a kapcsolatot mert kérdéseim lennének. Üdvözlettel: Gyöngyyös (2017.05.14. 21:20) Aneszteziológia konzílium
  • Klaudia Mácsodi: Kedves Ellie! Előző héten elolvastam vagy 5 ször ezt a részt a blogodban.(nem azért mert elsőre nem értettem,csak azért hogy részletesen odafigyeljek mindenre).engem hétfőn műtöttek ...sok mindent m... (2013.06.12. 12:04) Műtét, ami nem volt olyan vészes
  • Tamko: nahát, saját eredeti blogod is van? (2012.10.21. 17:22) Váratlan fordulat
  • Ellie Arroway: Szia Popi, drukkolok neked :) nem lesz, mert visszamentem a saját eredeti blogomra, ha írsz egy emailt, megmondom, mi az :)) dreleanorarroway@gmail.com (2012.10.18. 19:11) Váratlan fordulat
  • Popi75: Csak érdeklődni szeretnék, hogy lesz.e blog a hányós részről? :) (2012.10.17. 10:59) Váratlan fordulat
  • Utolsó 20

Szombat reggeli hangulat

2012.04.07. 17:47 - Ellie Arroway

Címkék: injekció meddőségi szakrendelés

Ma reggel bementem beadatni a Choragont, ez volt az utolsó a dobozban (3 ampulla van a dobozban, ami 3 havi adag). Azt mondta a nagyon aranyos asszisztens csaj, hogy nahát, az utolsó, reméljük, szerencsét hoz és tényleg az utolsó! Reméljük. Ezért távozáskor én is kedves voltam vele és kedvesen kellemes ünnepeket kívántam, amitől szemmel láthatóan megdöbbent. Budapesten könnyű megdöbbenteni az embereket, elég, ha viszonylag normálisan szólsz hozzájuk.

A váróterem máskor mindenféle típusú emberrel van tele, párok is, akik egy része nyilván vizsgálatra, vagy inszeminációra vár, nők, akik injekcióra, UH-ra, vérévételre jöttek, kezdők, akik életükben először tanácsot kérni vannak itt, meg negyedik körös lombikosok. Szombaton viszont csak azok a beavatkozások vannak, amiket nem lehet hétköznapra halasztani, mert hétvégére esik a peteérése a nőnek. Így volt két db injekcióért beszaladó nő, ebből az egyik én, valamint 8-10 pár, akik mind nyilván inszeminációra jöttek (ahhoz kell adott napon egyidőben a férfi és a nő is). Mindannyian mogorva, elszánt, üveges tekintettel meredtek maguk elé. Máskor nagy nyüzsgés, jövés-menés, beszélgetés megy a váróban, most meg 8-10 pár néma csendben. Voltak, akik olvastak, voltak, akik csak bambultak. Nem beszélgettek se más párokkal, se a pár tagjai egymással. Nagyon különös lett ettől a légkör, kicsit olyan volt, mint egy vesztes háború katonái két bevetés között. Nincs mit mondani. Elszánt, fáradt, elkeseredett, ugyanakkor némi reménnyel és várakozással teli. Hát nem, nem jött meg a kedvem különösebben, hogy pár hónap múlva én is köztük üljek.

A bejegyzés trackback címe:

https://gyereketakarok.blog.hu/api/trackback/id/tr924369978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása