Utolsó kommentek

  • GYÖNGYÖS: Kedves Ellie! Most volt pár napja egy ugyan ilyen ,műtétem. Szeretném veled felvenni a kapcsolatot mert kérdéseim lennének. Üdvözlettel: Gyöngyyös (2017.05.14. 21:20) Aneszteziológia konzílium
  • Klaudia Mácsodi: Kedves Ellie! Előző héten elolvastam vagy 5 ször ezt a részt a blogodban.(nem azért mert elsőre nem értettem,csak azért hogy részletesen odafigyeljek mindenre).engem hétfőn műtöttek ...sok mindent m... (2013.06.12. 12:04) Műtét, ami nem volt olyan vészes
  • Tamko: nahát, saját eredeti blogod is van? (2012.10.21. 17:22) Váratlan fordulat
  • Ellie Arroway: Szia Popi, drukkolok neked :) nem lesz, mert visszamentem a saját eredeti blogomra, ha írsz egy emailt, megmondom, mi az :)) dreleanorarroway@gmail.com (2012.10.18. 19:11) Váratlan fordulat
  • Popi75: Csak érdeklődni szeretnék, hogy lesz.e blog a hányós részről? :) (2012.10.17. 10:59) Váratlan fordulat
  • Utolsó 20

További előkészületek

2012.06.15. 14:01 - Ellie Arroway

Címkék: műtét laparoszkópia petevezeték átjárhatóság méhtükrözés

Voltam annál az orvosnál, aki majd operálni fog (mert az asszisztált reprodukciós orvos beindikálta a műtétet, és megadta a laparoszkópos orvos telefonszámát és így), nagy rohanás volt, ezermillió ember, kizárólag olyan asszisztensnők, akik szemmel láthatóan próbáltak a fáradtságuk / agyonhajszoltságuk ellenére is viszonylag udvariasan és kedvesen viselkedni, ezt értékeltem. Az operáló orvos kikérdezett a panaszaimról, gyógyszerallergiámról, stb., majd kiszámoltuk a műtét időpontját. Olyankor kell műteni, amikor nem vagy terhes, viszont nem is menstruálsz, tehát valahol a 6. és 12. ciklusnap között. Úgyhogy nagyon remélem, hogy időben fog megjönni és nem csúszik emiatt vagy valami. (Valójában azt remélem, hogy ebben a hónapban ijedtemben teherbe esem és akkor egyáltalán nem fog megjönni :)

Egy nagy rendelőben voltunk, aminek az előterében lehetett leülni, volt két számítógépasztal, középen függönnyel elválasztott kis öltözőfülkék, azok mögött pedig nőgyógyászati vizsgálóasztalok, orvosok és asszisztensek mászkáltak összevissza. Itt leültetett az orvos, odaadta a beutalókat és két darab több oldalas, ábrákkal ellátott írásos tájékoztatót a laparoszkópiáról (hastükrözés) és a hiszteroszkópiáról (méhtükrözés), majd nagyjából 4 percben, nagyon lényegretörően és tökéletesen érthetően elmagyarázta, hogy mik ezek, mit fognak csinálni, és ennek mi az értelme. Tök jó volt. Megkérdeztem, utána kb. mikor fogok dolgozni menni, azt mondta, hétfőn. Mármint pénteken műtenek, szombaton hazaengednek és hétfőn mehetek legkorábban, bár hozzátette, hogy mindenki más ütemben regenerálódik, ez egyéni kérdés is. Azt mondta, csomó ember teherbe esik az ilyen műtét után már csak attól is, hogy festéket pumpálnak át a petevezetékeken, és ugyan ha totál elzáródott, akkor ez nem segít, de ha nem záródott el, csak kicsit "akadozott", akkor ez felszabadítja. Higgadt, visszafogott, normális embernek tűnt, aki tudja, mit csinál, és ez engem megnyugtatott, nekem a halálom a jópofizó orvosok, azonnal azt gondolom, hogy biztos azért jópofizik, mert valahogy kompenzálnia kell hiányos tudását. Persze, a bunkókat se szeretem, akik hozzád se szólnak, csak odébbrúgnak, de a legjobban pont a visszafogott, értelmesnek tűnő típusban bízom meg.

Kaptam beutalót laborvizsgálatokra, vércsoport meghatározásra, EKG-ra és mellkasröntgenre, ezek alapján mind tökéletesen egészséges vagyok. Ezekkel a leletekkel kell majd jövő héten elmennem az altatóorvoshoz, ő is megnéz engem meg a papírjaimat, és eldönti, hogy altatható vagyok-e. Izgi.

A bejegyzés trackback címe:

https://gyereketakarok.blog.hu/api/trackback/id/tr964590365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása