Utolsó kommentek

  • GYÖNGYÖS: Kedves Ellie! Most volt pár napja egy ugyan ilyen ,műtétem. Szeretném veled felvenni a kapcsolatot mert kérdéseim lennének. Üdvözlettel: Gyöngyyös (2017.05.14. 21:20) Aneszteziológia konzílium
  • Klaudia Mácsodi: Kedves Ellie! Előző héten elolvastam vagy 5 ször ezt a részt a blogodban.(nem azért mert elsőre nem értettem,csak azért hogy részletesen odafigyeljek mindenre).engem hétfőn műtöttek ...sok mindent m... (2013.06.12. 12:04) Műtét, ami nem volt olyan vészes
  • Tamko: nahát, saját eredeti blogod is van? (2012.10.21. 17:22) Váratlan fordulat
  • Ellie Arroway: Szia Popi, drukkolok neked :) nem lesz, mert visszamentem a saját eredeti blogomra, ha írsz egy emailt, megmondom, mi az :)) dreleanorarroway@gmail.com (2012.10.18. 19:11) Váratlan fordulat
  • Popi75: Csak érdeklődni szeretnék, hogy lesz.e blog a hányós részről? :) (2012.10.17. 10:59) Váratlan fordulat
  • Utolsó 20

Jelek

2012.02.22. 21:26 - Ellie Arroway

Ma az mondta két ember is egymás után tök komolyan, hogy milyen szép vagyok, ezt a szót használták. Nők, nem férfiak. Lehet, hogy terhes vagyok? A terhesek általában megszépülnek :)

Valamint kérdezte a kozmetikus, hogy mi újság velem, mondtam, hogy fáradt vagyok, mert sokat dolgozom, mire azt mondta, lehet, hogy azért vagyok fáradékonyabb, mert terhes vagyok? Nem tudom, hogy jut eszébe ilyesmi, nem traktáltam a sztorival.

Mondjuk én együtt tudok élni azzal is, ha csak a jövő hónapban leszek terhes, de ez tényleg nem jó, ez a bizonytalanság, így semmit nem lehet tervezni.

Jövő hét végén derül ki.

A bejegyzés trackback címe:

https://gyereketakarok.blog.hu/api/trackback/id/tr424175653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tamko · http://altatnietetni.blogspot.com/ 2012.02.24. 08:47:22

Hú de izgi!
Én hiszek az előjelekben. A fáradság pedig tényleg lehet a terhesség jele, már ilyen korán is, egy kolléganőm is nemrég mesélte (hulla volt már mielőtt megjött volna)
T


süti beállítások módosítása