Utolsó kommentek

  • GYÖNGYÖS: Kedves Ellie! Most volt pár napja egy ugyan ilyen ,műtétem. Szeretném veled felvenni a kapcsolatot mert kérdéseim lennének. Üdvözlettel: Gyöngyyös (2017.05.14. 21:20) Aneszteziológia konzílium
  • Klaudia Mácsodi: Kedves Ellie! Előző héten elolvastam vagy 5 ször ezt a részt a blogodban.(nem azért mert elsőre nem értettem,csak azért hogy részletesen odafigyeljek mindenre).engem hétfőn műtöttek ...sok mindent m... (2013.06.12. 12:04) Műtét, ami nem volt olyan vészes
  • Tamko: nahát, saját eredeti blogod is van? (2012.10.21. 17:22) Váratlan fordulat
  • Ellie Arroway: Szia Popi, drukkolok neked :) nem lesz, mert visszamentem a saját eredeti blogomra, ha írsz egy emailt, megmondom, mi az :)) dreleanorarroway@gmail.com (2012.10.18. 19:11) Váratlan fordulat
  • Popi75: Csak érdeklődni szeretnék, hogy lesz.e blog a hányós részről? :) (2012.10.17. 10:59) Váratlan fordulat
  • Utolsó 20

Második stimulált hónap kezdődik piros ruhával és fagyival

2012.02.29. 16:01 - Ellie Arroway

Címkék: stimuláció meddőségi szakrendelés clostylbegyt

Elmentem ultrahangra. Nem volt jó élmény. A peteérést stimuláló gyógyszerek (Clostibegyt) előtt azért kell UH-t csinálni a ciklus 1-5. napján valamikor, hogy nincs-e az embernek cisztája, mert ciszta esetén nem szabad stimulálni. Ez egy 15 másodperces vizsgálat, hüvelyi ultrahang. Ma délre kaptam időpontot, ez a 2. nap.

Mivel éjszakás voltam és reggel kilenckor végeztem a munkahelyemen, a dél az nem egy ideális időpont, mert előtte még pont haza lehet menni aztán egyből vissza, de mindegy, gondoltam, jó, dél. Eljöttem a munkahelyemről 9.30-kor, a délelőttöt pedig azzal töltöttem, hogy elmentem a bankba, ahol elintéztem, amit kell, valamint ruhákat nézegettem a plázában és vásároltam egy db piros terhesruhát. Valójában egyáltalán nem terhesruha, hanem az a fajta mell alatt húzott pamutruha, amiben kivétel nélkül mindenki, aki nem anorexiás, terhesnek néz ki, én meg amúgy is hasra hízom és állandóan terhesnek nézek ki. Magyarul akkor fogom tudni hordani a ruhát, ha már igazából is terhes leszek. Nagyon dögös ruha, tavasztól őszig hordható, és tök jól fog állni. Végülis, ha télen leszek terhes, akkor is felveszem majd harisnyával, de azért reméljük, hogy már áprilisban ebben fogok nyomulni, fő az optimizmus.

Ezután bementem délre a rendelőbe, ahol megnézték az asztalon a kartonomat, ahol nem volt, és mondták, hogy minek jöttem, illetve, van-e beutalóm. Mondtam, hogy nincs, és hogy tegnap adott a kedves asszisztensnő ma délre időpontot UH-ra. Ekkor elővették a szekrényből a kartonomat, megnézték, és közölték, hogy az orvos éppen operál, jöjjek vissza fél kettőre. Ez eléggé rosszul esett, mert basszus, ha ezt tudom, akkor reggel hazamentem volna és úgy vissza, jaaaaj. Igazán mondhatták volna ugyanezt legalább bocsánatkérően vagy valami, mint akik megértik, hogy az embernek dolga van meg élete és teendői.

Jó, visszamentem fél kettőre. Vártam fél háromig. Fél háromkor bementem, készült rólam egy 15 másodperces UH, amíg öltöztem a függöny mögött, bekiabált a doki, hogy akkor ebben a hónapban 5 napig napi 2 szem Clostibegytet szedjek, és kedden jöjjek vérvételre és UH-ra, itt a beutaló, nem baj, ha ő most kimegy a rendelőből mást intézni? Ezzel kiment. Jó. Én a részemről igen büszke vagyok rá, mennyire béketűrő és fegyelmezett beteg vagyok, sosem követelőzöm, nem hisztizek, csinálom, amit mondanak, úgyhogy igyekeztem tartani magam ehhez itt is. Két kérdésre nem kaptam végülis választ, az egyik, hogy hogyan lesz utána, mármint, kedd után előreláthatólag nagyjából mikor kell majd még jönnöm, nem gáz-e, hogy külföldre utazom 2 napra a 9. és 10. ciklusnapon, valamint úgy nagy általánosságban várható-e, hogy ezentúl 26 napos ciklusokkal kell számolnom. Ezekre a kérdésekre azért nem kaptam választ, mert nem tettem fel őket, ugyanis egy kérdésre volt idő, ezért ezt kihasználtam arra, hogy 5 napig kell-e a Clostibegytet szednem az 5.-től 10. ciklusnapig, mint az előző hónapban? Egyébként igen. Látszik, hogy nem vagyok rutinos beteg, mert rutinos beteg nyilván amint elkapja az orvost, odakötözi valahova a köpenye övénél fogva és nem engedi el, amíg részletesen el nem magyaráznak neki mindent és lelkileg is meg nem nyugtatják, de nekem nem tetszik ez a fajta beteg-hozzáállás, eddig se szoktam követelőzni orvosnál és mindig meggyógyítottak mégis. Dehát én akartam az állami egészségügybe menni, biztos ha elmentünk volna valamelyik ilyen puccos meddőségi magánklinikára, akkor behívtak volna délben és még a nővér is megkérdezte volna mosolyogva, hogy vagyok, és halk zene szólt volna a váróban, de akkor meg miből veszünk pelenkát.

Hazafelé azért a biztonság kedvéért vásároltam egy minidoboz Ben & Jerry Fairly Nuts jégkrémet, mivel le volt árazva, és a teljes (tehát nem light) fagylalt fogyasztása növeli a teherbeesés esélyét. (Igazából csak az ovulációs zavar esélyét csökkenti, nekem meg az egyrészt nincsen, másrészt úgyis gyógyszeresen stimulálnak, úgyhogy semmi szükségem a fagylaltra, de azért hadd egyek inkább most mégis heti 2 adag luxusjégkrémet az egészségem és a gyermekáldás érdekében, sose lehet tudni.)

A bejegyzés trackback címe:

https://gyereketakarok.blog.hu/api/trackback/id/tr304226097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tamko · http://altatnietetni.blogspot.com/ 2012.03.10. 10:54:21

Szia Ellie, hogy vagy? Hogy megy a második stimuláció?

Ellie Arroway 2012.03.10. 22:36:30

@Tamko: Szia :) épp most vagyunk túl az egyik tervezett "otthoni együttléten", holnap szuri, holnapután együttlét, aztán két hét izgulás :)


süti beállítások módosítása